***بارسلونا****

اخرین اخبار بارسا

***بارسلونا****

اخرین اخبار بارسا

گزارش روز : تاتا مارتینو دن کیشوتی در سرزمین آبی و اناری ؛ 3 مقصد احتمالی تاتا


مارتینو علی رغم اینکه انسانی شریف و روراست بود و توانایی های او در امر مربیگری غیر قابل انکار بود ؛ نتوانست تاثیر گذاری همیشگی خود را در بارسا نشان دهد. در واقع او نتوانست از پس حاشیه های جانبی بارسا بر آید .

تنها دو بازی دیگر به پایان ماجراجویی های تاتا مارتینو در بارسلونا باقی مانده است.پس از فاش شدن قرار ملاقات سران بارسا با لوئیس انریکه مارتینز باید منتظر این باشیم که به زودی خبر جانشینی انریکه به جای تاتا رسما اعلام شود. 

در آرژانتین همه از نحوه به پایان رسیدن همکاری تاتا با باشگاه بارسلونا متعجب هستند. از سوی رسانه های کشور آرژانتین خروج مارتینو تنها یکسال پس از تصدی پست سرمربیگری بارسا به هیچ عنوان متصور نبود.

بخصوص پس از فاش شدن دیدار سوبی سارتا و لوئیس انریکه ، حالا آرژانتینی ها هم اخراج تاتا مارتینو در پایان فصل را باور کرده اند .

به اعتقاد آنها تاثیر گذاری تاتا مارتینو در باشگاه کاتالانی دستخوش تغییرات و مشکلات ساختاری این باشگاه قرار گرفت .

مارتینو علی رغم اینکه انسانی شریف و روراست بود و  توانایی های او در امر مربیگری غیر قابل انکار بود ؛ نتوانست تاثیر گذاری همیشگی خود را در بارسا نشان دهد. در واقع او نتوانست از پس حاشیه های جانبی بارسا بر آید .


به نظر می رسد که جایگزینی تاتا بجای تیتو ویلانوایی که بدلیل بیماری استعفا داده بود با عجله صورت گرفته و چندان روی برنامه ریزی منطقی صورت نگرفته باشد.

علاوه بر این ، مسائل حاشیه ای مربوط به خرید نیمار و سپس استعفای ساندرو راسل که تحت تاثیر همین مورد بود ، مصدومیت های بازیکنان تاثیرگذار و نیز دلتنگی های گاه و بیگاه بارسلونایی ها برای گواردیولا ، اجازه ندادند تا این مربی بتواند هنر واقعی خودش را در بارسا نشان دهد و به تدریج با رسانه های کاتالونیا نیز به مشکل برخورد کرد.

تاتا تحت تاثیر همه این عوامل ، ماه هاست که احساس خستگی می کند و در واقع خیلی ها منتظر استعفای او بودند.

شاید استعفای تاتا هیچکس را در آرژانتین متعجب و منقلب نمی کرد اما اخراج او از بارسلونا به نوعی باعث ناامیدی فوتبالدوستان آرژانتینی خواهد شد.

طبق اخبار منتشره در رسانه های آرژانتینی مقصد احتمالی مارتینو یکی از سه تیم ملی آرژانتین ، کلمبیا و ونزوئلا خواهد بود و البته این احتمال هم داده شده که وی بجای قبول مسئولیت مربیگری در یکی از این تیمهای ملی ، به نزد خانواده خود در روساریو بازگشته و به استراحت مشغول شود.

در آمریکای جنوبی تاتا مارتینو همواره مورد لطف و محبت هواداران فوتبال قرار داشته  با این وجود در حال حاضر از او به عنوان یک سفیر مشهور آرژانتینی در بارسلونا یاد می شود که سرنوشتی مشابه دون کیشوت پیدا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.