***بارسلونا****

اخرین اخبار بارسا

***بارسلونا****

اخرین اخبار بارسا

لام: هیچ وقت نمی‌خواستیم شبیه به بارسلونا باشیم


فلیپ لام، کاپیتان تیم بایرن مونیخ آلمان، گمانه زنی‌ها در خصوص اینکه گواردیولا در تلاش است تا شیوه بازی تیمی بارسلونا را در این تیم پیاده کند، رد کرد.

بایرن با هدایت پپ گواردیولا در مجموع دو دیدار رفتو برگشت 5-0 مغلوب رئال مادرید شد و نتوانست مجوز حضور در فینال لیگ قهرمانان را کسب کند.

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7028/news/thumbnail/397030_heroa.jpg

فلیپ لام در این خصوص به کیکر گفت:بارسلونا طی سال های 2008 تا 2012 معیار واقعی فوتبال بود و فوتبال هیجان انگیزی را به نمایش می‌گذاشت

امّا ما هیچ وقت سعی نکرده ایم که به بارسلونا دوم تبدیل شویم. ما زیرنظر پپ گواردیولا حدوداً در دو سوم فصل نشان دادیم که سبک خاص خود را برای رسیدن به موفقیت داریم. ما از نظر هجومی تیم خطرناکی هستیم و در کار تصاحب توپ نیز خوب ظاهر شده ایم درست مانند بارسلونا. "

او افزود:

" امّا ما هیچ وقت در نظر نداشتیم که تیکی تاکا و یا هر اصطلاح دیگری که برای این شیوه بازی درنظر می‌گیرد را پیاده کنیم. ما سبک موفق و خاص خود را در فوتبال داریم و در سطح بالایی مشغول به ادامه آن هستیم و میخواهم آن را توسعه دهیم. خیلی تیم ها دوست دارند قهرمان لیگ قهرمانان شوند، امّا همیشه یک تیم قهرمان خواهد شد. "

بایرن مونیخ که فصل گذشته سه گانه را فتح کرد، 10 روز دیگر این فرصت را دارد تا با شکست دورتموند در فینال DFB پوکال، پس از بوندسلیگا یک جام دیگر را نیز فتح کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.